Gwarancja na usługę w sieci Bosch Service

Gwarancja na usługę w sieci Bosch Service umożliwia zgłoszenie reklamacji usługi, także w innym warsztacie, należącym do naszej sieci.

W sytuacji, w której nie masz możliwości zareklamowania usługi w Bosch Car Service (zwany dalej Serwisem A), który wykonywał naprawę, zgłoś się do najbliższego warsztatu należącego do naszej sieci (zwany dalej Serwisem B).

Serwis A podejmuje decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Może być ona rozpatrzona wg jednego z poniższych wariantów.

Wariant 1

Diagnozę, naprawę i ew. reklamację wadliwej części przeprowadza Serwis B (w ramach gwarancji udzielonej przez Serwis A). Serwis B pobierze od Ciebie wynagrodzenie za usługę oraz części. W razie uznania reklamacji części wymienionej w ramach naprawy gwarancyjnej, Serwis A zwróci Tobie koszty naprawy poniesione w Serwisie B.

Wariant 2

Serwis B nie wykonuje żadnych prac warsztatowych, a Serwis A zabiera auto do naprawy w ramach gwarancji.

Wariant 3

Naprawa w Serwisie B w ramach gwarancji obejmuje tylko usługę (bez reklamacji części) Serwis A i Serwis B rozliczają się za naprawę pomiędzy sobą, bez twojego udziału.