Zarządzanie jakością

W naszym serwisie Bosch Car Service Moto Horiz Warszawa, ciągle doskonalimy dbanie o jakość wykonywanych usług. Wprowadzony w naszym serwisie, system Zarządzania jakością, jest spójny z całą siecią BOSCH.

Standardy jakości

Nasze produkty, które oferujemy podczas serwisu pojazdu, dają nam gwarancje wysokiej jakości usługi. Praktycznie, na każdym etapie produkcji części, ale również na etapie samej usługi, monitorowane procedury, pozwalają nam na wykonanie rzetelnie usługi dla klienta. Ciągłe aktualizowanie danych od producentów samochodów, które odbywa się online, pozwala nam twierdzić, że jesteśmy najlepiej wyposażonym serwisem w wiedzę i procedury oraz umiejętności mechaników, z pośród innych sieci.

Regularne kontrole jakości naszego serwisu, odbywane przez audytorów DEKRA, zapewniają przestrzeganie naszych standardów. Stanowią one podstawę naszych starań o dalsze doskonalenie – ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń i kwalifikacji.

Innowacyjne systemy do profesjonalnej diagnostyki pojazdów

W naszym serwisie Bosch Car Service Moto Horiz, wykorzystujemy najnowsze urządzenia technologii diagnostycznych pojazdu, poparte nowoczesnymi systemami informatycznymi. To idealne połączenie zapewniające precyzyjną naprawę, co w konsekwencji, pozwala nam, na szybką i precyzyjnie wykonaną naprawę pojazdu.

Technologia i wiedza

Nasz serwis BCS Mot Horiz, dysponuje najnowocześniejszymi urządzeniami diagnostycznymi marki Bosch. Najnowsza technologia komunikacji, pozwala nam naprawiać samochody wszystkich marek.

Szeroki zakres części samochodowych pod marką BOSCH wraz z unikalną wiedzą techniczną i technologiczną zdobytą podczas renomowanych szkoleń w Centrum Szkoleniowym Bosch, pozwala oferować klientom usługi najwyższej jakości. Dzięki temu nasze możliwości obejmują:

  • kompleksowe naprawy aut wszystkich marek,
  • wysokiej jakości usługi,
  • szeroka gama części oryginalnych.

Audyty monitorujące jakość

Nasz serwis przechodzi okresowe przeglądy zewnętrznych audytorów. Ostatni Audyt, renomowanej niemieckiej firmy Dekra, pozwolił nam uzyskać najwyższy z oczekiwanych wyników audytu, przyznając naszemu serwisowi, najwyższą kategorię „A” w grupie serwisów autoryzowanych Bosch Car Service, czym może się poszczycić nie wiele serwisów w sieci.

Cykliczne badania naszego serwisu, poprzez tzw. badanie tajemniczego klienta, potwierdzają kategorię naszego serwisu.